Close

Search:

Type: Posts; User: lifetransform

Page 1 of 10 1 2 3 4

Search: Search took 0.02 seconds.

  1. Replies
    70
    Views
    18,705

    Rbt if u think u got it bad u should visit...

    Rbt if u think u got it

    bad u should visit san jose california, home of everything that's famous online(ebay, paypal, facebook, netflix,

    norton, myspace, youtube...etc). the male to female...
  2. Replies
    13
    Views
    7,902

    ah independence day coupon, awesome.

    ah independence day

    coupon, awesome.
  3. Replies
    70
    Views
    18,705

    ah Edge Trust is on the site now, niice.

    ah Edge Trust is on the

    site now, niice.
  4. Replies
    70
    Views
    18,705

    still don't see Edge Trust in the store yet,...

    still don't see Edge

    Trust in the store yet, anybody else see it?
  5. Replies
    13
    Views
    7,902

    same here~ Tammy says the new coupon will be...

    same here~
    Tammy says the

    new coupon will be up soon.
  6. Replies
    70
    Views
    18,705

    Tammy says Edge Trust will be LS site this...

    Tammy says Edge Trust will

    be LS site this week. awesome~:cheers:
  7. Replies
    70
    Views
    18,705

    can't wait can't wait...

    can't wait can't

    wait...
  8. Replies
    70
    Views
    18,705

    whoa, this Edge Trust looks really...

    whoa, this Edge Trust

    looks really interesting. wonder how it'll compare to liquid trust--
  9. Replies
    5
    Views
    2,895

    i detect the same thing when i stop using...

    i detect the same thing

    when i stop using -none products for several days and then go back on it again. :-)
  10. Replies
    2
    Views
    1,950

    i friggin loved that movie! the orgy scene...

    i friggin loved that

    movie!

    the orgy scene in the market square after he completes the ultimate pheromone perfume was so inspiring

    lol

    there was also a A314 moment in the barn that was...
  11. i don't mind destroying the caps, how do u...

    i

    don't mind destroying the caps, how do u remove them?
  12. cool~ i never thought of that. i always...

    cool~ i never thought

    of that. i always figured someone had a way to pry open those sealed cologne caps somehow.

    it's gonna take a

    lot of squirts to get all those Edge into my...
  13. i just bought 20 bottles of liquid trust lol

    cuz there haven't been much new coupons lately and i go through a bottle of liquid trust pretty fast.

    don't know when the next coupon will be available so better stock up while i can lol.
    ...
  14. Replies
    6
    Views
    2,030

    yeah, those new bottles look like those...

    yeah,

    those new bottles look like those one-piece airtight kinds, i think it'll be tricky to pry the cap off. im still

    unsuccessful in taking off the cap on regular colognes too lol
  15. Replies
    6
    Views
    2,030

    what happened to the new bottles? can the...

    what happened to the

    new bottles? can the caps still be removed?
  16. yup, horrible OD experiences while testing one ...

    yup, horrible OD experiences while testing one

    of the experimental mix from 'the other place' called mx103 - a spray form of A314.

    I used to go up to 10+

    sprays of Edge (mostly applied on...
  17. Replies
    10
    Views
    3,203

    kind words. Terry. thx =)

    kind

    words. Terry. thx =)
  18. yes, quite right. I require much higher ...

    yes, quite right. I require much higher

    dosages to see the results I want and I don't OD easily.
  19. Replies
    10
    Views
    3,203

    ah, you were using regular chikara... no...

    ah, you were using regular

    chikara... no wonder the scent overload. unscented chikara is better for versatility and dosage control - you can

    go higher without killing your sense of smell.
  20. Replies
    3
    Views
    1,627

    for unbelievably amazing hits, pls refer to...

    for

    unbelievably amazing hits, pls refer to my 'unscented chikara boosting my mix' thread. :thumbsup:

    basecoat

    wise, I'm probably using the term wrong lol but I just meant I start and...
  21. Replies
    10
    Views
    3,203

    yes, my bad. dosage is indeed quite...

    yes, my bad. dosage is

    indeed quite dependent on the individual. 4-6+ sprays works wonders for me but may be OD for others. :cheers:
  22. comforting words Rbt, thx. =) still, it...

    comforting words Rbt, thx.

    =)


    still, it comes down to a numbers game, like dating, the more people that know about it, the less edge we

    have.

    and jeremiahjames has a very valid...
  23. Replies
    10
    Views
    3,203

    little children are more sensitive to scents than...

    little children are more sensitive to scents than adults. pay them no

    mind.

    chikara doesn't have much foul BO smell because it doesn't contain much -none. also chikara needs

    upwards of...
  24. Replies
    16
    Views
    2,618

    yup, chikara needs upwards of 4-6+ sprays to...

    yup, chikara needs upwards

    of 4-6+ sprays to work its magic. :hammer:

    I think you'll come to LOVE this combo as I have. =)
  25. Replies
    3
    Views
    1,627

    chikara + Edge/NPA basecoat mix is...

    chikara + Edge/NPA

    basecoat mix is unbelievably amazing, as I recently found out. :smite:
Results 1 to 25 of 236
Page 1 of 10 1 2 3 4